środa, 25 stycznia 2017

ON ICE



Wczoraj, dopiero po raz drugi w tą zimę, jeździłam na łyżwach. Jest to mój ulubiony sport zimowy. Przewróciłam się jakieś dwadzieścia osiem razy, dlatego, że próbowałam nauczyć się jeździć do tyłu, tak jak moja siostra. Jest w tym tak dobra, że dwie dziewczyny poprosiły ją, żeby pokazała im, jak jeździć. Nauczyła się wszystkiego sama i bardzo ją za to podziwiam. Postanowiłam, że do końca sezonu zimowego opanuję jazdę do tyłu do perfekcji. Mimo, że czuję, że mi się nie uda, nie poddam się bez walki 


12 komentarzy:

  1. Wierzę Ci na słowo, że Twoja siostra jeździ perfekcyjnie! Jazda do tyły na pewno jest bardzo trudna i potrzeba wiele czasu i cierpliwości, żeby ją opanować. Dlatego nie martw się, jeśli nie uda Ci się za pierwszym razem. Ale wierzę, że jeśli będziesz dużo trenować i naprawdę się do tego przyłożysz, uda Ci się osiągnąć Twój cel! Powodzenia!

    PS. Śliczne zdjęcie! Sama je zrobiłaś?

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, zrobiła je moja siostra. Też uważam, że jest świetne. ♥♥♥

      Usuń
    2. Więc Twoja siostra ma też zadatki na światowej sławy fotografa, bo zdjęcie naprawdę skradło moje serce :) pozdrów ją ode mnie!

      Usuń
    3. Tak, jest wszechstronnie uzdolniona. Zaraz ją pozdrowię.♥♥♥

      Usuń
  2. Chciałabym nauczyć się jeździć do tyłu, jednak ja ledwo co potrafię utrzymać równowagę, gdy jeżdżę do przodu... Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy będziesz próbować na pewno Ci się uda ♥

      Usuń
  3. Ja też uwielbiam jeździć na łyżwach! A zdjęcie jest naprawdę piękne! Koniecznie napisz, czy udało ci się nauczyć jeździć do tyłu do końca zimy, jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie pamiętam, kiedy ostatnio jeździłam na łyżwach, trochę za tym tęsknię, jednak na razie nie mam wolnej chwili, żeby wyrwać się na lodowisko... Naprawdę ciekawie piszesz, miło się czyta :) Powodzenia w spełnianiu celu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę pięknie piszesz! Nie mogę się doczekać kolejnego wpisu! Powodzenia w spełnianiu celu! Na pewno co się uda!

    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcie! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń